Adevărul: Brandurile din retail deschid permanent magazine. Tendința se va menține și în 2024

Cea mai mare pondere pe zone de construcții a venit în 2023 pe zona de retail, 65% dintre proiectele totale fiind avizate pentru astfel de lucrări, în timp ce doar 19% a reprezentat partea de construcții și reamenajări de birouri.

Deși anul 2023 nu s-a făcut remarcat pentru construcția a numeroase proiecte de retail, de tip mall, acest domeniu a fost în mod surprinzător segmentul de unde compania noastră a primit cele mai multe lucrări în anul precedent, înregistrând o pondere de 65% din totalul cifrei de afaceri. Zona de construcții și reamenajări de birouri reprezentând, în anul care tocmai s-a încheiat, doar 19% din aceasta, fapt care arată că a existat o schimbare în piață, iar construcțiile de birouri au mers cu frâna de mână trasă. Semnalele de la început de an, ne arată că pe segmentul office lucrurile nu evolueaza spectaculos, dar retailul va continua cu siguranță trendul ascendent din 2023. Deși nu s-au anunțat aparții de noi mall-uri, brandurile din retail deschid permanent magazine, se reinventează și își reamenajează spațiile astfel încât crează proiecte permanent, mai ales pentru o companie ca a noastră specializată în acest domeniu” declară Marian Ciupitu, Director General Terano Construct.

Citește restul matereialului aici.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google