Obtinerea aviz / autorizare ISU
- Home
- Obtinerea aviz / autorizare ISU
Obtinerea aviz / autorizare ISU
Este de la sine înțeles că menținerea sistemelor de siguranță la incendiu este primordială pentru bunăstarea ocupanților clădirii dumneavoastră ca și pentru construcție în sine, iar obținerea avizului ISU și a autorizației ISU reprezintă o obligație legală dar ar putea fi literalmente o chestiune de viață sau de moarte.
Legislația privind siguranța la incendiu este acoperită în principal de H.G. 571/2016, privind reglementările de siguranța la incendiu, și modificările la zi. Siguranța împotriva incendiilor este, de asemenea, acoperită de legislația privind construcțiile clădirilor și de numeroase coduri de bune practici și ghiduri.
În calitate de furnizor național de servicii pentru autorizare la securitate împotriva incendiilor, proiectare, montaj și întreținere a sistemelor PSI, înțelegem importanța asigurării respectării reglementărilor actuale, a proprietății dumneavoastră cu sistemele existente dar și a bugetului dumneavoastră; avem ani de experiență lucrând într-o varietate de industrii.
La cererea dumneavoastră ne putem ocupa de obținerea Aviz / Autorizație ISU pentru următoarele tipuri de spații: Centre comerciale, Hale depozitare, Hale de producție, Spații comerciale, Hoteluri și moteluri, Clădiri birouri, Restaurante, Pensiuni, Parcaje subterane, Școli, Grădinițe, After School.
Elaborăm documentația completă pentru Avizare / Autorizare ISU conform legislației în vigoare.
Privind procedura și etapele în vederea obținerii Autorizațiilor ISU, acestea urmăresc stabilirea riscurilor în cazul unui eventual incendiu, pentru o clădire sau un anumit spațiu, respectiv gradul de pericol și eventualele consecințe în cazul producerii unui asemenea eveniment.
Următoarea enumerare este o prezentare generală a serviciilor pe care le oferim la nivel național prin intermediul echipei noastre de ingineri calificați pentru fiecare din aceste cereri.

Proiectare și montaj sisteme de detectare și alarmă a incendiilor
Verificarea și întreținerea regulată a sistemelor dumneavoastră de detecție a incendiilor și de alarmare nu numai că vă protejează construcția și pe ocupanții ei, de asemenea, poate reduce numărul de alarme false care pot apărea în sistem. Legislația recomandă o inspecție periodică și testarea sistemului, care va include toate tipurile de detectoare, cum ar fi fum sau gaz. Acestea ar trebui testate pentru a se asigura că produsele de ardere (fum, gaze arse) trec în camera de detecție iar acesta declanșează alarma.
Sisteme de stingere a incendiilor
Sistemele de stingere a incendiilor sunt utilizate pentru stingerea totală sau prevenirea răspândirii focului într-o clădire. Aceste sisteme pot utiliza o combinație de substanțe chimice uscate și / sau apă sau alți agenți pentru a suprima focul.
Întreținerea sistemului de iluminat de urgență
Iluminatul de urgență este un element obligatoriu pentru construcțiile comerciale sau producție, pentru a oferi un mediu sigur utilizatorilor.
Iluminatul de urgență este folosit pentru situațiile neprevăzute, atunci când sursa de alimentare generală este pierdută și iluminarea normală nu poate fi utilizată. Acest lucru poate duce la întuneric brusc și la un posibil pericol pentru personal și clienți, fie prin pericol fizic, fie prin apariția panicii. Scopul iluminării de urgență este de a permite continuarea lucrului sau, în cele mai nefavorabile situații, evacuarea în siguranță a personalului și / sau a publicului.
Sisteme de ventilație
Sistemele de ventilare a fumului transportă fluxul de fum toxic, creat de un incendiu, departe de căile de evacuare și în afara clădirii în flăcări și necesită o întreținere periodică.
Amortizoarele de incendiu și de fum sunt montate în conducte unde trec printr-o barieră a compartimentului de incendiu. Acestea sunt concepute pentru a se închide atunci când se atinge o temperatură specificată și care pot preveni răspândirea focului și a fumului.
Clapetele de incendiu sunt cruciale într-un sistem de siguranță împotriva incendiilor din clădiri, iar întreținerea lor regulată este esențială pentru a ne asigura că funcționează eficient.

Alte echipamente și sisteme conexe
Fiecare clădire este diferită, motiv pentru care este esențial să urmați recomandările de evaluare a riscului de incendiu făcute pentru clădirea dumneavoastră. De asemenea, modul de utilizare al clădirii poate afecta programul de întreținere. Acolo unde există un risc ridicat, cum ar fi în spitale și școli, poate fi necesară o întreținere regulate și testări mai dese pentru anumite sisteme. Clădirile cu trafic ridicat, cum ar fi cinematografele, cluburile de noapte (discoteci ) și centrele comerciale, pot avea, de asemenea, mai multe cerințe individuale.
Multe alte funcții ale clădirii se pot conecta la sistemele de siguranță la incendiu, cum ar fi:
- Perdele de fum și de foc
- Sisteme de evacuare a persoanelor
- Sisteme de management al clădirilor
- Sistemele de avertizare a proprietarului clădirii
- Jaluzele pentru fum
- Ascensoare
- Uși automate
- Monitorizarea alarmelor
Factorii care se iau in calcul in vedere obținerii Aviz / Autorizație ISU sunt legați de valoarea densității sarcinii termice, gradul de periculozitate a materialelor si/sau substanțelor prezente in spațiul respectiv, sursele de aprindere care exista in acel loc, elementele sau eventualele împrejurări care au capacitatea de a declanșa, respectiv favoriza aprinderea.
Toate acestea vor trebui, de asemenea, menținute pentru a se asigura că sistemele se comportă în conformitate cu scenariul la incendiu pentru construcție în cazul apariției unui pericol de viață.
Persoana desemnată pentru administrarea clădirii are destule responsabilități în asigurarea respectării regulamentelor, respectarea proprietății și luarea de măsuri eficiente în ceea ce privește instruirea personalului și menținerea sistemelor de siguranță, astfel încât acestea să fie în stare de funcționare, eficiente și reparate la timp.
Noi vă putem ajuta cu toate aceste aspecte, așa că nu ezitați să ne contactați pentru a ști mai multe